Service

Het team van het Verloskundigenloket streeft naar het geven van maximale service. We zijn voor vragen of opmerkingen bereikbaar op 026-3619030 of via de e-mail, info@verloskundigenloket.nl.

Accounts

Voor het plaatsen van een bestelling in het Verloskundigenloket is een geactiveerd bestelaccount nodig. Alleen verloskundigen(praktijken) en doula’s met een KvK-registratie en gynaecologie/verloskundigenafdelingen van ziekenhuizen kunnen aanspraak maken op een bestelaccount.

Klik hier voor meer informatie.

Verzendkosten

Bij een bestelling van 5 gratis artikelen (of meer) en bij een bestelling van betaalde producten vanaf € 100,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Wanneer een bestelling niet aan deze voorwaarden voldoet zal € 7,25 verzendkosten in rekening worden gebracht.

Bezorging

Een bestelling wordt in de regel binnen 2 a 3 werkdagen door DHL bezorgd. Je ontvangt per mail een track-and-trace code waarin leverdatum en tijd vermeld worden.

Mocht een product tijdelijk niet verkrijgbaar zijn dan ontvang je hiervan bericht. De bestelling wordt automatisch in de wacht gezet totdat deze compleet en gereed is om te verzenden.

Bestelling niet ontvangen

Wanneer een bestelling niet afgeleverd kan worden door DHL op het afleveradres dan zal deze bij het dichtstbijzijnde DHL ophaalpunt worden afgegeven. Het adres van het desbetreffende  ophaalpunt staat in de track-and-trace mail van DHL.

Indien de bestelling niet opgehaald wordt bij het DHL ophaalpunt wordt deze retour gezonden naar ons magazijn. Wanneer de bestelling betaalde producten bevat zal de bestelling opnieuw verstuurd worden. Indien de bestelling alleen gratis producten, zoals samples en informatiemateriaal, bevat zal de bestelling niet automatisch opnieuw verstuurd worden. Wanneer je deze bestelling toch wilt ontvangen dan kun je een mail sturen naar info@verloskundigenloket.nl, onder vermelding van het 5-cijferige bestelnummer welke te vinden is op de orderbevestiging.

Retourneren

De aankoop van een betaald artikel kan tot 14 dagen na ontvangst worden geannuleerd. Stuur hiervoor een e-mail naar info@verloskundigenloket.nl met hierin:

  • het verzoek de verkoop te ontbinden
  • het betreffende artikel
  • ordernummer
  • indien de reden voor retourneren een beschadiging is dan ontvangen wij graag een duidelijke foto van de beschadiging
  • indien de reden voor retourneren een defect artikel betreft dan dit graag vermelden

Per e-mail wordt een retourlabel voor het kosteloos terugsturen gestuurd. Na annulering van de aankoop heb je 14 dagen de tijd om het product retour te sturen.

Wanneer het artikel in verkoopbare staat en in de originele verpakking bij ons binnen is, zullen wij zo spoedig mogelijk het aankoopbedrag terugstorten op het bij ons bekend zijnde rekeningnummer.

Nb. voor afgeprijsde artikelen geldt geen recht op retour.

Onze partners

Qua samples en informatiemateriaal werken we o.a. samen met: Ardo, Bepanthen, Davitamon, Difrax, Floradix, Happy Earth Baby, MAM Baby, Medela, Naïf, Nutricia, Oei, ik groei, Pampers, Sudocrem, de Rijksoverheid, stichting CMV, stichting NVOM en WaterWipes.

Oneigenlijk gebruik

Het is niet toegestaan om de gratis samples die worden aangeboden in het Verloskundigenloket door te verkopen. Bij vastgesteld oneigenlijk gebruik zal het bestelaccount per direct worden verwijderd.

Bestellimieten  samples

Voor een aantal van de aangeboden samples geldt een (jaarlijkse) bestellimiet. Deze limieten verschillen per praktijk en zijn gebaseerd op het aantal te behandelen cliënten.

Wanneer je wilt weten welke limieten er gelden voor jou of de praktijk waar je werkzaam bent, dan kun je een mail sturen naar info@verloskundigenloket.nl.