Resultaat 1–12 van de 40 resultaten wordt getoond

Europroducts Facial Tissues 2-laags

2-laags facial tissues gemaakt van 100% cellulose. Comfortabel en zacht in het gebruik met een optimale vochtopname. 1 dispenserdoos bevat 100 tissues.

Schülke Desderman Care | 100 ml

Handdesinfectans vrij van kleur- en geurstoffen, voor hygiënische en chirurgische handdesinfectie met verzorgende componenten, voor professioneel en niet-professioneel gebruik.

Schülke Desderman Care | 500 ml

Schülke Desderman Care Gel | 500 ml

Handdesinfectie gel vrij van kleur- en geurstoffen, voor hygiënische en chirurgische handdesinfectie met verzorgende componenten, voor professioneel en niet-professioneel gebruik.

Schülke Mikrozid sensitive desinfectie wipes | 200 stuks

Gebruik de Mikrozid sensitive desinfectie wipes als alcoholvrije sneldesinfectie van medische hulpmiddelen en algemene oppervlakten. 1 doekje bevat 2.9 ml desinfectievloeistof en is geschikt voor maximaal 0,5 m² oppervlak. Direct gebruiksklaar!

Schülke Mikrozid Universal Wipes – green line | 114 stuks

100% plasticvrije reinigings- en desinfectiedoekjes, geïmpregneerd met een laag alcoholische oplossing.

Primpxtra strong poetsdoeken | 50 stuks

Sterke, pluisarme en siliconenvrije doek met een groot absorptievermogen. Ideaal voor het verwijderen van echogel. Afmeting: 40cm x 40cm

Primpxtra strong poetsdoeken | 500 stuks

Pearl Line Poetsroldispenser – mini | wit

De Pearl Line mini poetsroldispenser is geschikt voor alle mini centerfeed poetsrollen. De dispenser is zeer compact en neemt weinig ruimte in.

Pearl Line Poetsroldispenser – mini | zwart

Cleanisept Desinfectie Doekjes | 100 stuks

Alcoholvrije doekjes voor snelle desinfectie en reiniging van apparatuur en oppervlakken.